Ц.Болдын блог

Just another WordPress.com weblog

Миний блог

Posted by bolod on March 5, 2008

Би өөрийн гэсэн блогоо нээлээ. Энэ бол миний үзэл бодлын индэр, эрх чөлөө, хязгааргүй орон зай, цаг хугацааны машин. Миний блогт хандсанаар та үзэл бодол, санал сэтгэгдлээ надтай чөлөөтэй солилцож болохын зэрэгцээ дураараа шүүмжилж, шүлсдэж, надаас суралцаж, намайг сургаж болно. Миний энэхүү эрх чөлөөг хэн ч булааж чадахгүй боллоо. Сайн нь ч миний багш, муу нь ч миний багш. Та энэ блогийг нээсэн л бол миний бичсэн зүйлийг ямар ч байсан унших сэдэл байсан гэсэн үг. Зөвхөн энэ л надад хангалттай бөгөөд та хүссэн ч хүсээгүй ч надтай санал бодлоо солилцож социал харилцаанд орсон гэсэн үг. Хамгийн багаар бодоход та миний блогийн уншигчдын тоог нэгээр нэмлээ. Баярлалаа. e-mail: bulat_soc@yahoo.com, ts.bolod@mail.mn

Leave a Reply

 
