Ц.Болдын блог

Just another WordPress.com weblog

ХАРААГҮЙГЭЭР НЬ . . .

Posted by bolod on December 16, 2009

Аав ээжийгээ даган дэлгүүр хэсэж явсан хүү:

– Аав аа би алим авъя?

– Муудсан алим байна аа миний хүү

– Ээж ээ би шийгуа авъя?

– Түүхий шийгуа байна аа миний хүү

– Аав аа, ээж ээ тэгвэл би банан авъя л даа.

– Муухай үнэтэй юм байна. Чи ер нь яасан хачин хүүхэд вэ? Харсан болгоноо л авъя гэж нэхэж байх юм.

– Тэгвэл ааваа би хараагүйгээр нь усан үзэм авъя л даа, гэсэн гэнэ.

One Response to “ХАРААГҮЙГЭЭР НЬ . . .”

  1. zorigtsoc said

    хэхэ

Leave a Reply

 
